Offline
I'm not a huge Horror fan but here's a few that I liked:
• The Shining (1980)
• Evil Dead (1981)
• Slither (2006 )
• House (1985)
• Van Helsing (2004)
• Motel Hell (1980)
• Fright Night (1985)
• Dawn of the Dead (1978)
• Bram Stoker's Dracula (1992)
• I, Frankenstein (2014)
• Dracula Untold (2014)
Last edited by safeinsanity (10/28/2021 5:33 pm)
Offline
The Shining
Halloween
Saw
The Stand
Langoliers